Kurir ekskluzivno otkriva

AFERA GRADSKI PREVOZ: Policija istražuje bus-plus, Đilas ćuti!

Društvo

Autor:

Tužilaštvo naložilo inspektorima za privredni kriminal da provere na koji način je preduzeće „Apeks“ dobilo posao uvođenja sistema „bus-plus“ u vozila GSP

Dragan Đilas,

Koga će policija uskoro da "validira"

BEOGRAD - Naložili provere!
Inspektorima za suzbijanje privrednog kriminaliteta beogradske policije naloženo je da provere poslovanje beogradskog preduzeća „Apeks“, koje je bilo zaduženo za uvođenje sistema „bus-plus“ u GSP, saznaje Kurir. Njima je pre desetak dana tužilaštvo prosledilo krivičnu prijavu, koja je podneta zbog sumnje da je sistem „bus-plus“ uveden preko nameštenog tendera, čime je naneta šteta građanima Beograda.

- U prijavi koja je doneta u tužilaštvo traži se da se proveri ugovor s firmom „Apeks“ povodom tendera za „bus-plus“, kao i vlasnička struktura konzorcijuma firmi koje su zadužene za sprovođenje naplate karata u GSP - navodi naš sagovornik iz istrage.

Policija će već kroz nekoliko dana početi da proverava informacije iz krivične prijave.- Uzećemo dokumentaciju koja pokazuje na koji način je „bus-plus“ uveden u GSP, kao i ugovore koji su potpisani sa „Apeksom“. Tek pošto je pregledamo detaljno znaćemo koga ćemo pozvati na informativni razgovor - kaže on.

„Bus-plus“ je uveden preko gradske uprave. Od samog osnivanja tog sistema u javnosti su se pojavile informacije da je tender sproveden nezakonito. Glas protiv „bus-plusa“ podigli su prvo sindikati GSP, koji su tražili da policija proveri ko su pravi vlasnici firmi zaduženih za taj sistem.

- Takođe je zatraženo i da se utvrdi materijalna šteta koja je naneta građanima, radnicima i GSP formiranjem sistema „bus-plus“ - kaže naš izvor.

Gradonačelnik Đilas ćuti

Kurir je pokušao da dobije odgovore i od gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa, ali on nije odgovarao na naše pozive.

Ko je vlasnik

Sistem „bus-plus“ napravila je turska firma „Kenkart global elektronik limitid sirketi“ iz Istanbula.

Iza projekta „bus-plus“ stoji konzorcijum „Apeks solušn tehnolodži“, „Lanus“ i „Kentkart“. Vlasnici „Apeksa“ su „Kentkart“, sa 10 odsto udela, i „Lanus“ sa 90 odsto. Zanimljivo je da je većinski vlasnik „Lanusa“ takođe firma „Lanus“, a 34 odsto ima „WP Tim sistem“, čiji je vlasnik preduzeće „Proceskom“, koje drže Vojislav Krstić, Miroslav Petrović i Aleksandar Đorđević.

Drastičan skok prihoda

godina prihod broj zaposlenih2009. 0 02010. 2.904.000 12011. 107.883.000 19

Pratite Sport na Facebooku
i Twitteru
Pratite Stars na Facebooku

Komentari (254)

Pošaljite komentar 

Popularni komentari

  • Vuk Milivojevic

    Vuk Milivojevic

    bus plus a drzava i gradjani u minus

    346 Odgovori 
  • Vlada

    Vlada

    Kako su dobili ugovor - pa uz pomoc tajkuna Djilasa, eto kako ! Maltretiraju nas po autobusima mesecima uz Djilasov blagoslov, da bi on sto vise trpao u svoj dzep !!! Jao svanulo bi mi i svim Beogradjanima kada bi ovaj Djilas prosao kao Sanader.

    338 Odgovori 
  • nidža

    nidža

    U "maricu" se ulazi na srednja vrata !

    323 Odgovori 

Poslednji komentar

  • Veki

    Veki

    Potpuno ste u pravu. Pa u Skupstini grada i vrapci pevaju da je Aleksandar Bijelic vlasnik LANUS-a. Zanimljivo, ova firma je osnovana, u junu 2007, sa tek nesto vise od 40 000 dinara osnivackog kapitala, da bi u januaru 2012, godine, verovatno kad je dobila ogromne sumnjive kredite, upisala oko 145 000 000 dinara kapitala.

    0 Odgovori 

Najčitanije

osetite zadovoljstvo kuvanja...

Više na stvarukusa.rs

Facebook

Izjava dana

Mere fiskalne konsolidacije koje sprovodi naša zemlja daće pozitivne rezultate kao u Grčkoj Tomislav Nikolić, predsednik Srbije

Video na Kuriru

Ostali videi
Prati Kurir na Facebooku!