Kurir ekskluzivno otkriva

AFERA GRADSKI PREVOZ: Policija istražuje bus-plus, Đilas ćuti!

Društvo

Autor:

Tužilaštvo naložilo inspektorima za privredni kriminal da provere na koji način je preduzeće „Apeks“ dobilo posao uvođenja sistema „bus-plus“ u vozila GSP

Dragan Đilas,

Koga će policija uskoro da "validira"

BEOGRAD - Naložili provere!
Inspektorima za suzbijanje privrednog kriminaliteta beogradske policije naloženo je da provere poslovanje beogradskog preduzeća „Apeks“, koje je bilo zaduženo za uvođenje sistema „bus-plus“ u GSP, saznaje Kurir. Njima je pre desetak dana tužilaštvo prosledilo krivičnu prijavu, koja je podneta zbog sumnje da je sistem „bus-plus“ uveden preko nameštenog tendera, čime je naneta šteta građanima Beograda.

- U prijavi koja je doneta u tužilaštvo traži se da se proveri ugovor s firmom „Apeks“ povodom tendera za „bus-plus“, kao i vlasnička struktura konzorcijuma firmi koje su zadužene za sprovođenje naplate karata u GSP - navodi naš sagovornik iz istrage.

Policija će već kroz nekoliko dana početi da proverava informacije iz krivične prijave.- Uzećemo dokumentaciju koja pokazuje na koji način je „bus-plus“ uveden u GSP, kao i ugovore koji su potpisani sa „Apeksom“. Tek pošto je pregledamo detaljno znaćemo koga ćemo pozvati na informativni razgovor - kaže on.

„Bus-plus“ je uveden preko gradske uprave. Od samog osnivanja tog sistema u javnosti su se pojavile informacije da je tender sproveden nezakonito. Glas protiv „bus-plusa“ podigli su prvo sindikati GSP, koji su tražili da policija proveri ko su pravi vlasnici firmi zaduženih za taj sistem.

- Takođe je zatraženo i da se utvrdi materijalna šteta koja je naneta građanima, radnicima i GSP formiranjem sistema „bus-plus“ - kaže naš izvor.

Gradonačelnik Đilas ćuti

Kurir je pokušao da dobije odgovore i od gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa, ali on nije odgovarao na naše pozive.

Ko je vlasnik

Sistem „bus-plus“ napravila je turska firma „Kenkart global elektronik limitid sirketi“ iz Istanbula.

Iza projekta „bus-plus“ stoji konzorcijum „Apeks solušn tehnolodži“, „Lanus“ i „Kentkart“. Vlasnici „Apeksa“ su „Kentkart“, sa 10 odsto udela, i „Lanus“ sa 90 odsto. Zanimljivo je da je većinski vlasnik „Lanusa“ takođe firma „Lanus“, a 34 odsto ima „WP Tim sistem“, čiji je vlasnik preduzeće „Proceskom“, koje drže Vojislav Krstić, Miroslav Petrović i Aleksandar Đorđević.

Drastičan skok prihoda

godina prihod broj zaposlenih2009. 0 02010. 2.904.000 12011. 107.883.000 19

Pratite Sport na Facebooku
i Twitteru
Pratite Stars na Facebooku

Komentari (254)

Pošaljite komentar 

Popularni komentari

  • Vuk Milivojevic

    Vuk Milivojevic

    bus plus a drzava i gradjani u minus

    346 Odgovori 
  • Vlada

    Vlada

    Kako su dobili ugovor - pa uz pomoc tajkuna Djilasa, eto kako ! Maltretiraju nas po autobusima mesecima uz Djilasov blagoslov, da bi on sto vise trpao u svoj dzep !!! Jao svanulo bi mi i svim Beogradjanima kada bi ovaj Djilas prosao kao Sanader.

    338 Odgovori 
  • nidža

    nidža

    U "maricu" se ulazi na srednja vrata !

    323 Odgovori 

Poslednji komentar

  • Veki

    Veki

    Potpuno ste u pravu. Pa u Skupstini grada i vrapci pevaju da je Aleksandar Bijelic vlasnik LANUS-a. Zanimljivo, ova firma je osnovana, u junu 2007, sa tek nesto vise od 40 000 dinara osnivackog kapitala, da bi u januaru 2012, godine, verovatno kad je dobila ogromne sumnjive kredite, upisala oko 145 000 000 dinara kapitala.

    0 Odgovori 

Najčitanije

osetite zadovoljstvo kuvanja...

Više na stvarukusa.rs

Facebook

Izjava dana

Verovatno je Euleks bolji od prištinskih sudija, ali svakako nije bolji od srpskih sudija Marko Đurić direktor Kancelarije za KiM

Video na Kuriru

Ostali videi
Prati Kurir na Facebooku!