Zdravo mršavljenje

Brokoli protiv sala

Doktor

Autor:

Ješćete još i šargarepu, ribu, paradajz, ražani hleb, maslinovo ulje...

brokoli zoom

Ako dosad niste voleli da jedete brokoli, evo prilike da ga zavolite. Osim što je izuzetno zdrav, odličan je i za mršavljenje! Dr Kurir vam ovog puta poklanja brokoli dijetu. Njeni autori tvrde da možete da smršate do devet kilograma za 10 dana! Sam jelovnik uključuje pet promena, takozvanih režima. Dijeta je zamišljena tako da prva dva dana predstavljaju prvi režim, sledeća dva drugi i tako do kraja. Pratite jelovnik sa strane.

Da li ćete zaista smršati toliko, videćete sami, ali uključivanje brokolija u ishranu činiće vam dobro. Novija istraživanja pokazala su da je to povrće zbog svoje energetske, hranljive i lekovite vrednosti postalo neizbežan melem protiv bolesti koje nastaju kao posledica savremenog načina života i ishrane. Brokoli pripada redu divljeg kupusa i poreklom je iz Male Azije.

Sadrži velike količine vitamina i minerala, takođe je i jedan od najboljih izvora kalcijuma, koji igra veoma važnu ulogu u mršavljenju. Osim brokolija, i ostale namirnice u ovoj dijeti odličan su izvor vitamina C, koji ubrzava metabolizam i podstiče mršavljenje. Tokom deset dana ješćete šargarepu, krompir, ribu, crveno meso, živinsko meso, paradajz, ražani hleb, zeleno povrće, kiseli krem, biber, maslinovo ulje, crni luk. Pijte običnu ili mineralnu vodu, a povremeno možete popiti i nemasni jogurt.

Brokoli dijeta

1. i 2. dan prvi režim

doručak: 200 g kuvanog brokolija, šolja crnog čaja bez šećera
ručak: 150 g kuvane piletine, 250 ml blago posoljene pileće čorbe, 100 g kuvanog brokolija
večera: 250 g kuvanog brokolija, šolja crnog čaja bez šećera

3. i 4. dan drugi režim

doručak: brokoli (200 g) dinstan na maslinovom ulju s paprikom i belim lukom
ručak: brokoli (200 g) dinstan na maslinovom ulju s paradajzom i crnim lukom
večera: isto kao i doručak

5. i 6. dan treći režim

doručak: salata od 100 g brokolija, dve kašike niskomasnog kiselog mleka i 100 g kuvane govedine, jedna čaša niskomasnog kefira
ručak: 200 g brokolija pet minuta barenog u ključaloj vodi
večera: 150 g kuvane govedine, čaša čiste vode

7. i 8. dan četvrti režim

doručak: 100 g kuvanog brokolija, 2 meko kuvana jajeta, šolja crnog čaja bez šećera
ručak: supa od brokolija. U 300 ml pileće supe dodajte 100 g brokolija, jednu vezu peršuna i malo soli. Kuvajte na laganoj vatri 20 minuta
večera: 2 kriške ražanog hleba, paradajz, 100 g kuvanog brokolija, šolja soka od paradajza

9. i 10. dan peti režim

doručak: 100 g kuvanog brokolija i dve barene šargarepe
ručak: 100 g kuvanog brokolija, 100 g barene ribe, bilo koje
večera: 200 g kuvanog brokolija, krompir kuvan u ljusci

Pratite Sport na Facebooku
i Twitteru
Pratite Stars na Facebooku

Komentari (0)

Pošaljite komentar 
Trenutno nema komentara, budite prvi!

Najčitanije

Facebook

Izjava dana

Ponuđeno nam je mesto vicepremijera, ali nismo prihvatili jer nismo spremni na tu vrstu obaveza Ištvan Pastor
Prati Kurir na Facebooku!
Na vrh