DOMINACIJA: Vozili smo novi mercedes C klase!
Foto: Kurir

KURIR U MARSEJU: Novi model dva koplja napredovao u odnosu na prethodni

DOMINACIJA: Vozili smo novi mercedes C klase!

Auto -
Izlomljena hauba, potentni bokovi i trapezoidna prednja maska doneli sportske linije koje su „mercedesu“ nedostajale u klasi
1 / 12 Foto: Kurir

Zvezda je rođena!„Mercedes“ je u punom gasu! Misija je uspela - konkurenti su konačno u retrovizorima. Jače nego ikad sija nova „C klasa“. Dva dana test-vožnje u Marseju, kojoj je prisustvovala redakcija Kurira, i jedan zaključak. Ovo je dominacija na svim terenima.Najbolja aerodinamikaDominacija je pre svega ogleda na planu dizajna, gde su stratezi iz Štutgarta kaskali gotovo dve decenije. „Mercedes“ je konačno napravio čarobnu formulu i stvorio sportske linije u kombinaciji s neprolaznim limuzinskim šarmom. Nova „C klasa“ je veliki CLA, ali što je još važnije mala „S klasa“. Izlomljena hauba, potentni bokovi i trapezoidna prednja maska doneli su potrebnu oštrinu. Zadnji kraj karakteriše otmenost, ali je podignut i vizuelno snažan. Sve zajedno odaje utisak harmonije i stila. Da ne bude zabune, nova „C klasa“ ima najbolju aerodinamiku u klasa od samo 0,24!

Dakle, sve je spremno za nastavak slavne tradicije. Čak 8,6 miliona modela je prodato od 1982. i pojave modela „190 E“, koji su decenijama zvali najlepši „mercedes! Novi model dugačak je 4,69 metara (95 mm više od prethodnika), širok 1,81 m (+40 mm), međuosovinski razmak je 284 cm (+80 mm), dok se zapremini prtljažnika od 480 nema šta zameriti.

Neprikosnoveni stil... Zaobljeni centralni greben, ekran je deo standardne opreme
Neprikosnoveni stil... Zaobljeni centralni greben, ekran je deo standardne opreme

Anđeli čuvariVažno je to da su ljudi u „Mercedesu“ u novu „C klasu“ nakrcali gotovo svu sofisticiranu tehnologiju koju poseduje. Standardno ili opciono mogu se dobiti sistemi „Inteligentna vožnja“, „Atenšn asist“, „Prevenšn asist plus“ (slično „Distronik plusu“), a tu je opciono vazdušno oslanjanje (Airmatic). Ogibljenje se može podesiti na čak četiri načina - komfort, EKO, sport i sport plus. Sistem omogućava i automatsko podešavanje visine oslanjanja. Pri velikim brzinama vozilo se spušta radi boljeg prijanjanja i aerodinamike.Kroz Marsej i okolne puteve isprobali smo „C 250“, koji iz 2,0 dizela oslobađa 211 konjskih snaga. Naravno, ima snagu u svakom momentu, međutim uverljivije se vozi u režimu sport, kad snaga dolazi do izražaja na najbolji način. Neravnine nisu česta pojava na putevima Francuske, ali ih „C klasa“ ubedljivo savlađuje.

Najbolje što smo u kombinovanom režimu u EKO modu postigli potrošnju od 5,6 litara, neznatno slabije od fabričkih 5,3.Najviše luksuza ipak je u kabini. Nova „C klasa“, utisak je, čak je lepša od „S klase“! Savijeni centralni greben, vrhunski materijali, instinktivne komande, stil na svakom koraku... U najjačim paketima donosi otmenost kakva se retko viđa i u višestruko skupljim modelima. Uživanje u vožnji je u zenitu.

http://www.youtube.com/watch?v=xrcyKa7B6UA
http://www.youtube.com/watch?v=TZtuiZdJETc
http://www.youtube.com/watch?v=OOkWBKi3_So

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track