KLASIKA: Novi Verso dokaz da tojota uvek može da napravi bolji automobil od prethodnika

PREFINJENI KILOMETRI

KLASIKA: Novi Verso dokaz da tojota uvek može da napravi bolji automobil od prethodnika

Auto -
Dizajneri nisu smeli radikalno da menjaju linije čuvenog monovolumena, ali su performanse vešto dorađene, pa je osećaj za klasu bolji od prethodnika
1 / 7

Krcato kvalitetom!„Tojota“ je usvojila konzervativnu strategiju u segmentu kompaktnih monovolumena. Linije novog „versa“ se, naime, samo neznatno razlikuju od prethodne generacije. Najveća promena su nove svetlosne grupe u kojima dominira bela nijansa. Ostatak je dobio čistije i kockastije elemente, s naglaskom spuštanja vizuelnog težišta. Trapezoidni otvor napred je očekivan, dok je novost gornja maska u punoj dužini između svetala. Dinamika ne popušta sve do zadnjeg dela s atraktivnim integrisanim spojlerom!Enterijer je bitno izmenjen. Klasika je opet u modi, o čemu govori novi analogni prikaz brzine i obrtaja. Ipak, zameramo to što nije ugrađen digitalni pokazivač brzine, u skladu s aktuelnim vremenom. Prosek, međutim, „vadi“ odlični multimedijalni sistem s navigacijom na srpskom! Na testu je GPS odlično radio, a dostupne su i desetine komandi za praćenje parametara vožnje, štelovanje audio-sistema... Materijali u kabini su veoma dobri, a završna obrada vrhunska.

Mnogo je važnije to što „verso“ poklanja uživanje u svakom kilometru. Prefinjene komande, poslušan motor, vrhunska izolacija, odlična preglednost... Sve je na vrhuncu, a jedina je dilema da li više prija gradska vožnja ili prelazak destinacija između gradova. Sedi se odlično, mada zameramo što je štelovanje volana po dubini kratko! Palica 6-stepenog menjača je na pravom mestu, pa obezbeđuje komandni osećaj.Pod haubom je 1,6 D4D dizel sa 112 konjskih snaga, koji stiže iz BMW, doštelovan u evropskoj filijali „Tojote“. Kultivisan rad, solidna ubrzanja i mala potrošnja njegove su karakteristike. Iako do stotke stiže za prosečnih 12,7 sekundi, subjektivni osećaj mnogo je snažniji i ostavlja utisak dodatnih 30 KS. Bez štednje, sa start stop sistemom, u gradu nam je trošio 6,5 litara na 100 km, dok se lako može postići prosek niži od šest litara dizela.Naftaš ima cenu. Iako je „Tojota Srbija“ obezbedila popust od gotovo 3.000 evra za sve modele „versa“, verzija sa testa košta 17.890 evropskih novčanica. Zauzvrat se dobijaju vrhunske performanse i automobil koji odaje utisak da će se prvi put nešto pokvariti 2030. godine.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track