NEVEROVATNO, ALI ISTINITO: Za njih je Fejsbuk mrtav
Foto: Rojters

Neki novi klinci

NEVEROVATNO, ALI ISTINITO: Za njih je Fejsbuk mrtav

Tech -
Najpopularnija društvena mreža na svetu Fejsbuk, prema najnovijim istraživanjima, nije nimalo omiljena među tinejdžerima

Najpopularnija društvena mreža na svetu Fejsbuk, prema najnovijim istraživanjima, nije nimalo omiljena među tinejdžerima. Uprkos tome što svako od nas poznaje barem jednu osobu koja se "ne skida sa Fejsa", izgleda da tinejdžeri širom sveta sve manje uživaju u korišćenju istog.

Naime, u istraživanju koje je sprovedeno na tinejdžerima u Velikoj Britaniji, profesor Miler koji je ovo ispitivanje i pokrenuo iskoristio je reči "mrtav" i "sahranjen" kako bi dočarao mišljenje ispitanika starosti između 16 i 18 godina.

"Ono što smo naučili od ispitanika u Velikoj Britaniji jeste da Fejsbuk ne samo da kopni, već je u osnovi mrtav i sahranjen", izjavio je profesor. Sem toga, on kaže da su ispitanici ovu društvenu mrežu često opisivali koristeći reči kao što je "sramotan", pa izgleda da je Fejsbuk došao dostigao nimalo zavidan nivo popularnosti među tinejdžerima.

Očigledno se mišljenje tinejdžera širom sveta promenilo. Pre nekoliko godina, setićete se kako su svi "trčali" na ovu društvenu mrežu kako bi se dopisivali sa prijateljima, komentarisali slike i delili svoje mišljenje u vidu statusa.

Čini se da sada u Fejsbuku mnogo više uživaju njihovi roditelji koji ga vide kao način da ostanu u kontaktu sa familijom i davno izgubljenim kolegama sa fakulteta. Navodi se i primer gde izvesni gospodin zajedno sa svojom suprugom javno komentariše kada njih dvoje planiraju prinovu u svojoj porodici, a mišljenje tinejdžera povodom ove rasprave bilo je: "Bljak, možete li to da radite negde drugde?!".

Može se reći da je Fejsbuk početnik trenda društvenih mreža, ali polako i on gubi popularnost, a brojnim promenama koje su uvedene, ne samo da se nije približio korisnicima, već je mnoge od njih odbio i oterao.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track