Serija vežbi joge fitnes instruktora Milana Lazovića

Ostvarite harmoniju s telom

Doktor

Autor:

Joga nije samo puko vežbanje, ona vas može nagraditi istinskim osećanjem zadovoljstva i sreće

Tagovi joga rastezanje vezbe milan lazovic

Jogom poboljšajte svakodnevni život, bez obzira na godine!Svi oni koji se ozbiljno bave jogom kažu da se na taj način može postići istinsko osećanje zadovoljstva i sreće, psihičko zdravlje, osećaj slobode, mentalna harmonija, emocionalni balans i sklad sa svetom oko sebe.

Milan Lazović, fitnes instruktor, kaže za Dr Kurir da ove vežbe mogu da otklone neke bolesti, tegobe i bolove.
- Pozitivno dejstvo joge primećeno je kod glavobolja, gojaznosti, zamora nogu, iscrpljenosti, napetosti pojedinih mišića, nervoze... U ovom broju pokazaćemo vežbe, kojima, u kombinaciji s prethodnim možete da sprečite mlitavost grudi, stomaka, nogu, butina i zadnjice - naveo je Lazović.

Prema njegovim rečima, pravilno vežbanje joge može lako da se nauči.- Kada jednom počnete s radom, postepeno povećavajte broj vežbi, kao i vreme vežbanja, u skladu sa željama i mogućnostima. Posebna blagodet kod joge, s obzirom na to da ljudi imaju manje vremena ili novca, jeste to što ona može da se radi u teretani ili vežbaonici, ali isto tako bez ikakvog problema i u kući na krevetu, terasi i tepihu - objašnjava fitnes instruktor i dodaje da možete vežbati i u organizovanim grupama, ali i, što je najbolje, sami.

- U praksi se pokazalo da je za većinu onih koji rade jogu najbolje kada vežbaju sami. Tako prilagođavaju vreme, mesto, količinu i raspored vežbanja. Bitno je da, kad jednom počnete da vežbate, ne odustajete. Malo vremena je neophodno da biste videli prve rezultate - objasnio je Lazović.

A Ratnik 1 i 2

U „ratniku 1“ prvo bi trebalo da telo namestite kao što je to pokazano na slici. Pažnju posvetite disanju. U ovom položaju ostanite koliko možete, a to je je nekoliko desetina sekundi. „Ratnik 2“ se razlikuje po tome što ima još jedan pokret. Napravite iskorak, s tim što ćete jednu nogu saviti u kolenu, a drugu, koja ostaje iza tela, pokušajte da ispravite koliko možete. Ruke su podignute. U drugom pokretu istegnite desnu nogu tako što ćete se okrenuti na levu stranu. Leva noga neka i ovog puta treba da bude savijena u kolenu. Vežbu ponovite i u drugu stranu. Vežba ne bi trebalo da traje duže od 30 sekundi.

B Vežba za gluteus

Telo namestite kao na slici i ostanite tako nekoliko sekundi, a onda što više ispravite nogu koja je bila savijena. Pokušajte da, koliko je to moguće, u istoj liniji budu kičma, vrat i podignuta noga.

C Dečja poza

Ovo je vežba koju možete raditi i u krevetu. Kod nje je bitno da pokušate da što više istegnete leđa i ruke. Radite koliko vam prija.

Pratite Sport na Facebooku
i Twitteru
Pratite Stars na Facebooku

Komentari (0)

Pošaljite komentar 
Trenutno nema komentara, budite prvi!

Najčitanije

osetite zadovoljstvo kuvanja...

Više na stvarukusa.rs

Facebook

Izjava dana

Ako se ispostavi da sam u sukobu interesa, podneću ostavku na mesto poslanika Slavica Đukić Dejanović
Prati Kurir na Facebooku!