Sedma generacija

Ovo je novi golf 7

Auto

Autor:

Premijera upriličena u Berlinu. Osnovni model u Nemačkoj će koštati 16.975 evra. Prodaja počinje u novembru

BERLIN - Na fotografijama je sedma generacija "golfa", predstavljena juče u Berlinu. Zovu ga "kralj kompakt klase", zato je pojava novog modela znak za paljenje crvenih lampica na automobilskoj planeti, naročito u Srbiji.

"Sedmica", kao što se i očekivalo, nema revolucionarne linije, ali to je stari recept iz Volzburga. On neće blesnuti odmah, ali neće mi se ni desiti fenomen "fast fešn". Zato lice "golfa VII" neće imati bore ni 2022. godine. Znamo to iz iskustva sa prethodnim generacijama.

Novi model ima oštrije crte i sada izgleda kao uvećani "VW polo", koji je bio lepši od "golfa 6". To se vidi po svetlosnim grupama i "mišićima" na bokovima. "Sedmica" je produžena čak 56 mm, šira je za 13 mm, ali je niža 28 mm. Auto je dugačak 4.255 mm, širok 1.799 mm i visok 1.452 mm. Međuosovinsko rastojanje produženo je na 2.637 mm. Prtljažnik je povećan za 30 litara, ukupno 380 litara. "Golf VII" leži na potpuno novoj platformi MQB (Modularer Querbaukasten), koju deli sa "audijem A3" i "seat leonom".

Kao i "šestica" novi model oduševljava sjajnom kabinom, koja je bez premca u klasi. Sivo osvetljenje sa plavim i crvenim nijansama gradi vrhunsku eleganciju i donosi ambijent poput više klase. "Folksvagen" navodi da će u osnovnom "trendlajn" paketu biti klima uređaj i elektropodizači prozora. Srednji paket "komfortlajn" ima novi multimedijalni sistem sa tač-skrin ekranom, kožni upravljač, parking senzore, alu-felne od 16 inča...

Benzinski i dizel agregati su unapređeni, dok su Start-stop sistem i program za regeneraciju energije kočenja standardni. Za premijeru dostupna su dva benzinca i dva dizel motora. Osnovni je 1,2 litarski TSI sa 85 KS. Snažniji 1,4 TSI ima 140 KS, ali i mogućnost deaktivacije dva cilindra pri niskom režimu vožnje. VW obećava potrošnju 4,8 litara za ovaj motor.Osnovni dizel je 1,6 TDI sa 105 KS, koji prema fabrici troši 3,8 litara na 100 kilometara (99 g/km CO2). Snažniji je 2,0 TDI sa 150 KS, koji treba da troši 4,1 l/100 km.

Premijera je zakazana za Salon automobila u Parizu u septembru, dok prodaja treba da počne u novembru 2012. Početna cena u Nemačkoj 16.975 evra.

Koči sam u slučaju sudara

Najnapredniji sistem "golfa 7" odnosi se na bezbednost. Standardno se isporučuje sa sistemom automatskog kočenja nakon sudara. Naime, posle udarca auto automatski koči, čime se sprečava dalje udaranje u prepreke.

http://www.youtube.com/watch?v=MJsAnQsRVpQ
Pratite Sport na Facebooku
i Twitteru
Pratite Stars na Facebooku

Komentari (23)

Pošaljite komentar 

Popularni komentari

  • Boris

    Boris

    Sta ti je sudbina nemci izbace golf 7 a u srbiji se nema para za jace od golfa 2.

    59 Odgovori 
  • Hannibal

    Hannibal

    Au kol'ko lupaš, bruka...

    47 Odgovori 
  • proja

    proja

    zanimljivo golf 7 kosta 17 somica a nesto manje kosta onaj sugavi sumadinac pa ti vidi

    30 Odgovori 

Poslednji komentar

  • hahahahahahah

    hahahahahahah

    sirotinja vozi VW,evo svaki peti auto je pasat b7,oni su sirotinja voze auto od 20 000e. a sta smo onda mi kad vozimo auto koja vrede 5000 na nasem trzistu.

    1 Odgovori 

Najčitanije

Facebook

Izjava dana

Program vlade je ozbiljan, ne sme da bude lufta među resorima i ljudima koji će ih voditi Zorana Mihajlović
Prati Kurir na Facebooku!
Na vrh