PROVERA: Policija ispituje gazde Bus-Plusa

Posle pisanja Kurira

PROVERA: Policija ispituje gazde Bus-Plusa

Društvo -
Iz konzorcijuma srpskih i turskih firmi u čijem je vlasništvu bus-plus policija uzela dokumentaciju da bi proverila vlasničku strukturu i ugovore koje je svaka od njih potpisala s Beogradom

BEOGRAD - Sve na čistac.Odeljenje za suzbijanje privrednog kriminala beogradske policije počelo je da proverava vlasničku strukturu konzorcijuma koji stoji iza sistema „bus-plus“, saznaje Kurir.Kako tvrdi naš izvor koji je upoznat s istragom, policija češlja dokumenta firmi koje drže „bus-plus“.- Prvo ćemo proveriti vlasničku strukturu tih kompanija kako bismo utvrdili da li su neke od njih takozvane fantomske firme. Te provere trajaće petnaestak dana - kaže naš sagovornik i dodaje da policija proverava i ugovore koje su te firme potpisale s Gradom Beogradom.- Uzećemo i dokumentaciju iz Grada, a zatim ćemo pozvati na informativni razgovor odgovorne ljude iz konzorcijuma i gradske uprave - kaže naš izvor.Čiji je „bus-plus“ praktično je nemoguće otkriti jer su vlasnici firmi koje čine konzorcijum u čijem je vlasništvu „bus-plus“ isprepletani kroz više firmi. Tako je firma „Lanus“ iz Beograda sama sebi vlasnik zajedno sa firmom „WP tim sistem“. Zastupnik „Lanusa“ Miroslav Petrović je direktor i firme „WP tim sistem“, kao i vlasnik 40 odsto preduzeća „Proceskom“, koje je vlasnik „WP tim sistema“ (?!).Osim vlasničke strukture, sumnjiv je i tender na kojem je ovaj konzorcijum dobio posao uvođenja „bus-plusa“ u beogradske autobuse.- Jedan od uslova na tenderu bio je da ponuda bude ćirilična. Zbog toga jedna austrijska firma nije mogla da učestvuje na tenderu, jer nije na vreme uspela da prevede svu dokumentaciju u ćirilicu - kaže izvor Kurira.

Zarada od „bus-plusa“ - tajnaKoliko se para svakog meseca naplati od karata za gradski prevoz u Beogradu, strogo je čuvana tajna. Jedino što se zna jeste to da će, prema ugovoru, konzorcijum firmi u čijem je vlasništvu sistem „bus-plus“ dobijati 8,53 odsto ukupnog mesečnog prihoda od naplate karata. Na pitanje koliko je to novca, iz konzorcijuma nisu želeli da odgovore, a od Direkcije za javni prevoz nismo dobili odgovor do zaključenja ovog broja.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track