SRBI U FORMULI PREDATOR: Vladan Slavković u petak vozi za Trofej Italije!

Sedam trka u šampionatu

SRBI U FORMULI PREDATOR: Vladan Slavković u petak vozi za Trofej Italije!

Auto -
Sa našim šampionom, bivšim pobednikom Formule Fau, voziće i Nenad Arsenijević na poznatom autodromu

BEOGRAD - Dvojica srpskih automobilista, Vladan Slavković i Nenad Arsenijević, startovaće ovog vikenda na internacionalnim trkama Formula Predator's za Trofeo Italia na poznatom autodromu u Rijeci. Oni će nastupiti u jedinstvenim trkačkim bolidima takozvane monomarke - sva vozila potiču od istog proizvođača...100 na sat kao 200"Zbog male težine i izuzetne aerodinamike, ovi bolidi sa lakoćom dostižu brzine od 200 km/h, a vremena vožnje po krugu su im na nivou trkačkih automobila sa 300 KS." - objasnio je na konferenciji za novinare Vladan Slavković, koji je prvi od srpskih automobilista imao priliku i da testira Formulu Predator's upravo na stazi u Rijeci, gde su svojevremeno održavane gran pri trke za svetsko prvenstvo motocikala.

Vladan Slavković i Nenad Arsenijević (Foto: Kurir)
Vladan Slavković i Nenad Arsenijević (Foto: Kurir)

Ljubiteljima auto sporta u Srbiji, Vladan Slavković je poznat kao jedini automobilista iz naše zemlje, koji je bio prvak Jugoslavije u Formuli Super Folkswagen, jedinom trkačkom bolidu u kojom su se takmičili najbolji automobilisti na ovim prostorima. Mlađi član našeg tima, Nenad Arsenijević, dugogodišnji je takmičar u automobilskoj disciplini kružne trke, u klasi "jugo hibrid" a sa uspehom se ogledao i u karting sportu. Konferencija za medije održana je u prijatnoj atmosferi Centra BobanŠta je Formula predator

Formula predator je zanimljiva, niskobudžetna alternativa sve slabijim domaćim auto takmičenjima." - istakao je Slavković objašnjavajući detalje ovog projekta. "Ova internacionalna serija omogućava da vozite sedam trka godišnje u izuzetno oštroj konkurenciji na pravim autodromima, kao što su Monza ili Mizano i Rijeka. I to u potpuno ravnopravnim uslovima, umesto da potrošite desetak hiljada evra za učestvovanje sa običnim "jugom" na domaćim stazama, gde se vozi nebezbedno između bandera i gde pravila o dozvoljenim i nedozvoljenim prepravkama za neke važe više, a za neke manje, zavisno od toga koliko ste bliski sa organizatorom ili članovima tehničke i disciplinske komisije koji svoju "neutralnost" prodaju za jednu dnevnicu od 2.000 dinara." - zaključuje Slavković.

Foto: predators.it
Foto: predators.it

Naši takmičari ističu, da je za njih od velikog značaja i to što nastupaju u okviru Formula Team Serbia. Na taj način postiže se povoljnija cena iznajmljivanja takmčarskog bolida, smanjuju se putni troškovi, obezbeđuje bolja medijska zastupljenost potencijalnih sponzora... "Naš tim je otvoren za svakog novog takmičara." - kaže Slavković, koji je već dobio i obećanje italijanskih organizatora, da će uskoro promotivna testiranja Formule Predator's biti omogućena i drugim našim vozačima, na stazi NAVAK koja ispunjava bezbednosne norme za ovakve trkačke automobile.Formula Predator:Dizajn: PADO DesignDužina: 3.550 mmŠirina: 1.580 - 1.620 mmVisina: 1.020 mmMasa: 340 kilogramaMotor: Honda Hornet 600 cm3Prednje kočnice: OMP disk kočnice prečnika 230 mm

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track