Ukus zadnjeg pogona!Pod haubom 200 konja, snaga pod zadnjim poklopcem. Motor 2,0 bokser, atmosferski, četvorocilindrični. Mesto - staza Nacionalne vozačke akademije. Jaka kombinacija!„Tojota“ je dovezla sportistu za svaki dan. Jer cena od 33.000 evra nije neuhvatljiva. Ovo je GT86, naslednik „selike“. Nisko težište i motor pomeren unazad doneli su raspodelu mase 53:47. Manuelni šestostepeni menjač je kratkog hoda (u ponudi je i automatski). Brzinom munje ide iz treće u drugu, to je najvažnije.Svaka krivina je radost. Poenta je, naravno, zaigrati zadnjim krajem. Lako se kontroliše u vožnji na nož. „Tojota“ kaže da je GT86 namenjen svim vozačima koji žele uživanje za volanom i koji se ne zadovoljavaju samo neophodnim. Slažemo se.
TOJOTA GT86Motor: 1.998 cm3 Snaga: 197 KS pri 7.000 oMasa: 1.180 kgDužina / širina / visina:4.240 / 1.740 / 1.285 mmUbrzanje 0-100 km/h: 8,2 sMaks. brzina: 220 km/h
OpremaZa 33.000 evra dobija se vrhunska oprema. Tu je samoblokirajući diferencijal, koža, grejanje sedišta... Doplaćuje se automatski menjač i navigacija u metalik boji.