Gradonačelnik Beograda Siniša Mali posetio Adrija medija grupu
Foto: Dado Đilas

Prvi čovek prestonice obišao našu redakciju

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali posetio Adrija medija grupu

InfoBiz -
Tom prilikom menadžment kompanije upoznao je gradonačelnika s portfolijom koji čini 18 štampanih izdanja, među kojima su prestižni svetski magazini El, Kosmopoliten, Mens helt, Nešenel džiografik, zatim Stori, Lisa, Sensa i Mama, kao i dnevni list Kurir

BEOGRAD - Gradonačelnik Beograda Siniša Mali posetio je „Adrija medija grupu“, koja važi za lidera na izdavačkom tržištu na zapadnom Balkanu. Prvi čovek Beograda obišao je renovirane prostorije zgrade „Adrija medija grupe“ u Vlajkovićevoj ulici, moderno dizajnirane po pravilima poslovnog minimalizma, i razgovarao sa zaposlenima.Ujedno, imao je priliku da porazgovara sa zaposlenima koji su posvećeni kreiranju sadržaja koji će zadovoljiti potrebe za informisanjem miliona čitalaca štampanih izdanja AMG i posetilaca digitalnih izdanja AMG.

Pozicija lideraTom prilikom menadžment kompanije upoznao je gradonačelnika s portfolijom koji čini 18 štampanih izdanja, među kojima su prestižni svetski magazini El, Kosmopoliten, Mens helt, Nešenel džiografik, zatim Stori, Lisa, Sensa i Mama, kao i dnevni list Kurir.Jasnu poziciju lidera na tržištu štampanih medija upotpunjuje činjenica da mesečno 11.000.000 ljudi pročita izdanja „Adrija medija grupe“, od toga čak 1.757.988 ljudi pročita mesečna izdanja. Poverenje Kuriru dnevno ukazuje 655.936 ljudi, dok 208.201 čitalac redovno prati Stori i Lisu kao nedeljna izdanja.

Pored štampanih izdanja, predstavljena su i onlajn-izdanja, među kojima je portal dnevnog lista Kurir i sajt magazina Stori. Digitalna izdanja „Adrija medija grupe“ mesečno generišu 56.100.027 poseta, a među njima ima 9.488.601 jedinstvena poseta, što pokazuje da je „Adrija medija grup“ kompanija koja stvara nove mogućnosti komunikacije s korisnicima iz različitih sredina.

Ciljevi kompanijeTokom posete vođeni su razgovori na temu ciljeva kompanije kao lidera na tržištu u oblasti informisanja, planovima za dalji razvoj, potencijalima i mogućnostima koje „Adrija medija grupa“ poseduje.(E. K.)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track