PROBLEMI NA AERODROMU: Platili Beku 5,6 miliona evra za radove, a žale se da im krov curi?!
Foto: Zorana Jevti'

Beogradski Aerodrom u problemima zbog mokrih gejtova

PROBLEMI NA AERODROMU: Platili Beku 5,6 miliona evra za radove, a žale se da im krov curi?!

InfoBiz -
Firma „Deneza M inženjering“ je početkom 2013. završila rekonstrukciju terminala. Već krajem prošle godine počelo je da prokišnjava

BEOGRAD - Aerodrom „Nikola Tesla“ platio je 5,6 miliona evra firmi „Deneza M inženjering“ Milana Beka za rekonstrukciju terminala, a već posle prvog snega, prošle godine, krov je prokišnjavao, saznaje Kurir. Aerodrom još nije utvrdio da li je krivac firma potencijalnog direktora „Železnice Srbije“ ili kompanija koja je bila projektant krovne konstrukcije.Građevinska firma „Deneza“ je posao rekonstrukcije terminala dobila na međunarodnom tenderu 2009. godine, a radovi su trajali od 2011. do 2013. godine. Na posebnom tenderu izabrano je drugo preduzeće zaduženo za projektovanje krova.- Problemi su usledili veoma brzo po završetku radova. Posle prvog snega krov na terminalu je procureo, voda je stigla i u Biznis klub aerodroma, koji je, inače, najelitnije mesto kompanije. Niko nije mogao da veruje šta se dešava, posebno jer je u modernizaciju investirano više od 5,6 miliona evra.

Srećom pa ima bankarsku garanciju... Milan Beko
Srećom pa ima bankarsku garanciju... Milan Beko

Garancija 600.000 evraOčekivalo se da posle toliko uloženog novca sve mora da funkcioniše besprekorno, a ono krov prokišnjava. Aerodrom je angažovao Gradski zavod za veštačenje da utvrdi ko je kriv i da proveri kompletnu dokumentaciju o izvedenim radovima - kaže sagovornik Kurira sa aerodroma.Kao i na drugim tenderima, i ovde je firma koja je dobila projekat morala da obezbedi bankarsku garanciju za dobro obavljen posao. Taj novac, u ovom slučaju oko 600.000 evra, naručilac posla može da iskoristi kako bi sanirao loše izvedene radove. Garancija, kako kaže naš sagovornik, nije naplaćena.DogovorKako bi rešili ove probleme, aerodrom i „Deneza M inženjering“ su, dodaje on, napravili dogovor.- Kakav je taj dogovor i da li je u interesu državne firme, nije poznato - navodi naš sagovornik.Komentar o poslu sa Bekovom firmom juče nisu imali na aerodromu, a odgovore nismo dobili ni u „Denezi“, gde se prvo niko nije javljao na telefon, a onda su tražili da pošaljemo mejl, na koji nismo dobili odgovor. Rekonstrukcija terminala je početna faza sveobuhvatne rekonstrukcije aerodroma, u koju će do 2016. godine biti uloženo 40 miliona evra iz sopstvenih prihoda državne firme.

Izvođač ćutiBEKO BEZ KOMENTARAMilan Beko juče nije imao komentar povodom posla sa aerodromom. On je, inače, predsednik nadzornog odbora „Deneze M“ i vlasnik holandske firme „Laderna“, koja drži 50 odsto „Deneze M“. On je na suđenju stečajnoj mafiji izjavio da nije neposredno identifikovan kao vlasnik „Laderne“, ali da je neposredno kontroliše.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track