ŠTA BI SRBI DA IMAJU PARA: Mercedes, samsung telefone, slušali Rijanu i gledali Novaka
Foto: Zorana Jevtić

Švajcarsko istraživanje

ŠTA BI SRBI DA IMAJU PARA: Mercedes, samsung telefone, slušali Rijanu i gledali Novaka

Društvo -
Kao najkvalitetniju srpsku muzičku grupu, najveći broj srpskih ispitanika u QUDAL istraživanju navodi Riblju čorbu, dok kao najkvalitetnijeg pevača ponajviše navode Željka Joksimovića

CIRIH/BEOGRAD - Kada bi prosečni srpski građanin imao neograničenu količinu novca na raspolaganju i ukoliko bi pri kupovini isključivo odlučivao na osnovu kvaliteta, vozio bi mercedes, koristio Samsung mobilni telefon, slušao Rolingstonse, Rijanu ili Željka Joksimovića i gledao bi teniske mečeve u kojima igra Novak Đoković, rezultati su istraživanja koje je u julu ove godine provela švajcarska organizacija ICERTIAS (International Certification Association GmbH) sa sedištem u Cirihu.

Srpskim građanima u internet anketi zatraženo je da navedu naziv proizvođača porodičnih automobila koji nudi apsolutno najviši nivo kvaliteta na srpskom tržištu i najveći broj anketiranih odgovorio je - Mercedes.

Na pitanje o apsolutno najkvalitetnijoj muzičkoj grupi u svetu, najveći broj srpskih ispitanika naveo je Rolingstonse (Rolling Stones), a u kategoriji najkvalitetnijeg muzičkog izvođača odnosno pevača/pevačice - na prvo mesto smestila se - Rijana (Rihanna).

Teniser Novak Đoković pozicionirao se na prvo mesto kao najkvalitetniji svetski i domaći sportista prema mišljenju srpskih građana, dok je Real Madrid po mišljenju ispitanika u Srbiji, najkvalitetniji sportski klub na svetu.Kao najkvalitetniju srpsku muzičku grupu, najveći broj srpskih ispitanika u QUDAL istraživanju navodi Riblju čorbu, dok kao najkvalitetnijeg pevača ponajviše navode Željka Joksimovića.

U komercijalnim kategorijama QUDAL istraživanja, kao ponuđače apsolutno najvišeg nivoa kvaliteta, srpski građani navode Moju kravicu (kategorija: mleko); Neskafe (kategorija instant kafa); Nektar (kategorija voćnih sokova); Minakva (kategorija gaziranih voda); Nivea (kategorija krema za lice); Tošiba (prenosni računari); Adidas (sportska obuća); Komercijalna banka (banke); Dunav osiguranje (osiguravajuća kuća), Viza (kreditna kartica)...

U samom istraživanju učestvovalo je 1.200 građana Srbije starijih od 15 godina koji koriste internet. Anketa je obuhvatila celokupnu teritoriju Republike Srbije, navedeno je u istraživanju.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track