GILJE-ĆUPRIJA: Spajanje nadvožnjaka sa regionalnim putem u dve smene
Foto: Tanjug

Radovi punom parom

GILJE-ĆUPRIJA: Spajanje nadvožnjaka sa regionalnim putem u dve smene

Srbija -
Reč je o deonici puta u selu Mijatovac, na kome pruga preseca regionalni put, a radovi su počeli juče. Kada je reč o nadvožnjaku, jednom od 20 najvećih na novoj deonici dvokolosečne pruge, dugoj 10,5 kilometara, on je u celosti završen i primljen od strane tehničke komisije

ĆUPRIJA - Radovi na spajanju sa starim putem nove deonice regionalnog puta Gilje - Ćuprija, koja prelazi preko nadvožnjaka nove deonice dvokolosečne pruge Gilje - Ćuprija - Paraćin, izvode se u dve smene i vikendom.

Zato očekujemo da radovi budu završeni oko 10. septembra, pet dana pre od planiranog roka, izjavio je danas na gradilištu odgovorni izvođač radova na pruzi Željko Marković.

Reč je o deonici puta u selu Mijatovac, na kome pruga preseca regionalni put, a radovi su počeli juče. Kada je reč o nadvožnjaku, jednom od 20 najvećih na novoj deonici dvokolosečne pruge, dugoj 10,5 kilometara, on je u celosti završen i primljen od strane tehničke komisije, naveo je Marković.

"Na nadvožnjaku su izgrađeni ivičnjaci, pešačke staze, habajući sloj, i on je, uključujući i taj deo regionalnog puta, dug 700 metara. Kolovoz je širok 7,8 metara", precizirao je Marković.

Odluku o puštanju u saobraćaj ove deonice preko nadvožnjaka doneće Železnice Srbije i Direkcija za puteve, napomenuo je Marković.

Saobraćaj na ovoj deonici odvija se jednom, impriviziranom trakom, regulisan semaforima iz ulaza od Jagodine i ulaza iz Ćuprije i vidno je obeležen saobraćajnim znacima.Izgradnju deonice dvokolosečne pruge Gilje-Ćuprija-Paraćin izvodi Italijanski konzorcijuma "I V Italiana construzioni - consorzi Armatori Ferroviari Italy".

Radovi su u punom jeku, iako je u Italiji u avgustu tradicionalni godišnji odmor.Reč je o deonici od 10,5 kilomatara, za brzine od 160 kilomatara na sat koja treba biti završena do kraja godine a "koštaće" 16,2 milona evra.Sredstva su iz kredita Evropske investicione banke, a investitor je Železnica Srbije.Ugovor o izgradnji pruge, Železnice Srbije i italijanski konzorcijum potpisali su 2.jula 2012. godine u Beogradu.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track