MINI GOLF: Vozili smo folksvagen polo!

RESTILIZOVAN: Unapređen i ima daleko bolje vozne performanse

MINI GOLF: Vozili smo folksvagen polo!

Auto -
Novi „polo“ je elegantan, prostran, kvalitetan i još nosi značku „Folksvagena“
1 / 7

Svaki „polo“ uvek „sanja“ da postane „golf“. Novi, restilizovani model, koji je bio na testu Kurira, verovatno je najbliži svom starijem bratu iz Volvsburga. Zaslužuje da se zove „mini-golf“!Iako je „polo“ samo osvežen, upadljiv je napredak na novom modelu. Pre svega upravljanje. Servo je pojačan i lakše se „mota“ nego prethodnik. Hvalimo i zvučnu izolaciju. Nijedan trocilindrični agregat nije bolje „utišan“ nego što je to kod „pola“. Nema neprijatnih zvukova ni vibracija. Benefiti su poznati - manja potrošnja i jeftiniji osnovni model.

Prostrana kabinaMaterijali u kabini su takođe unapređeni. Obruč upravljača preslikan je s „golfa“, materijali su kvalitetni s obzirom na klasu, tek poneka površina ostala je s lošijom plastikom... Ponuda prostora je veoma dobra. Čak i kad visok vozač našteluje sedište, iza njega može da sedne još jedan korpulentniji putnik.Centralni displej sada je tač-skrin ekran s brojnim komandama. Mogu se podešavati parametri vožnje, pregledati potrošnja s grafikom... Zanimljivo, ali nije praktično jer nema dugmadi kao na prošlom modelu.Novi „polo“ je neznatno promenjen spolja. Usisnik vazduha ima nove detalje, dok su svetlosne grupe masivnije. Pod haubom smo imali 1,2 agregat, koji nudi veoma dobre performanse. Ubrzanja su solidna, ali je elastičnost odlična. U gradu se može voziti u trećoj brzini kao automatik. Još bolje je to što ne „traži“ mnogo goriva. U gradu se lako može spustiti potrošnja ispod šest litara, dok smo bez forsiranja postigli 6,5 litara.

U vrhu klase„Polo“ se na putu ponaša veoma dobro. Pri 100 km/h subjektivni osećaj je da vozite 60 na sat, što je retkost u klasi. Sve pohvale za stabilnost, na koju neprekidno motri ESP.Sve ukupno, „polo“ je u samom vrhu klase i vredi svaki evro. Osnovni model 1,0 (60 KS) uz „Porše mobiliti“ košta 10.199 evra, a 1,2 TSI 11.199 evra.

BogatijeOSNOVNA OPREMASpisak serijske opreme već od osnovnog nivoa (trendlajn) bogatiji je nego što je to bio slučaj kod prethodne generacije. Na spisku su klima uređaj, centralna brava sa daljinskom komandom, svetla za maglu napred, elektropokretni retrovizori sa mogućnošcu grejanja... Na spisku serijske opreme se nalaze i sve nemetalik boje (bela, crvena, crna, siva i plava).Karakteristike- Motor: 1.197 ccm- Snaga: 90 KS, 4.800 o.- Moment: 160 Nm, 1.400 do 4.000 o.- Masa: 1.025 kg- Ubrzanje 0-100km/h: 10,8 s- Maks. brzina: 184 km/h- Dužina / širina / visina: 3.972 / 1.682 / 1.453 mm- Međuos. razmak: 2.470 mm- Prtljažnik: 280 l- Potrošnja na testu (grad): 6,5 l

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track