NEMAČKA ŠKOLA: Novi folksvagen pasat B8!

Krstarica

NEMAČKA ŠKOLA: Novi folksvagen pasat B8!

Auto -
Najznačajnije promene desile su se ispod lima. Nova generacija lakša je od prethodnika do 85 kg, a uz efikasnije i ekonomičnije motore troši čak 20 odsto manje

Korak bliže ka premijum segmentu načinjen je napretkom dizajna, luksuzom i performansama.Tako bi se ukratko mogao opisati „folksvagen pasat“ osme generacije, čija su limuzinska i karavanska izvedba nedavno predstavljene u Berlinu, dok je premijera zakazana za oktobar i pariski salon automobila. Kao jedan od najznačajnijih automobila u istoriji „Folksvagena“, „pasat“ nastavlja da „živi“ uz proverenu recepturu. Kao i uvek do sada, krasi ga klasičan dizajn „Folksvagena“, s tim što su ovoga puta dizajneri otišli korak dalje, pa je osma generacija agresivnija i vizuelno znatno atraktivnija.

Ipak, najznačajnije promene desile su se ispod lima. Uz efikasnije i ekonomičnije motore, kako fabrika tvrdi, ima čak 20 odsto manju potrošnju. Dorađena je i unutrašnjost - kvalitetnije, bogatije, luksuznije. Novitet je digitalna instrument-tabla, poput one u novom „audiju TT“, pa se umesto analognih instrumenata ispred vozača nalazi TFT ekran od 12,3 inča. Takođe, na raspolaganju je i hedap displej.Novi „pasat“ je, očekivano, opremljen brojnim bezbednosnim sistemima poslednje generacije, među kojima je i sistem za prevenciju sudara u uslovima gradske vožnje s automatskim kočenjem i detekcijom pešaka...Cena u Nemačkoj startuje od 25.875 evra za limuzinu i 25.950 evra za karavan.

PogonDESET MOTORA ZA POČETAKNovi „pasat“ zasad pokreću benzinci 1,4 TSI (125 i 150 KS), 1,8 TSI (180 KS) i 2,0 TSI (220 i 280 KS). Od dizelaša su dostupni 1,6 TDI (120 KS) i 2,0 TDI (150, 190 i 240 KS). U ponudi je i „zeleni“ hibrid, koji se sastoji od 1,4 TSI benzinca i elektromotora, ukupne snage od 211 „konja“, dok autonomija samo s električnim pogonom iznosi oko 50 kilometara.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track