URBANIZACIJA: Kurir na premijeri adam roksa u Letoniji!

Kurir u Letoniji prva vožnja „Opel adam roksa“, lajt terenca koji otvara novu tržišnu klasu

URBANIZACIJA: Kurir na premijeri adam roksa u Letoniji!

Auto -
Novi segment Povećan klirens, vrhunski agregat i cena ispod psihološke granice od 15.000 evra lansiraju „roks“ kao idealno urbano vozilo
1 / 5

„Opel“ je ponovo ubo! Za novim modelom okreće se i staro i mlado na ulici. Tvorac je novog segmenta, ima brdo opreme, bezbroj mogućnosti za individualizaciju i sjajan trocilindrični turbo najnovije generacije. Njegovo ime je „roks“, „adam roks“!Utisak je da je rođena nova automobilska zvezda, koju je Kurir u odabranom novinarskom društvu iz cele Evrope imao priliku da provoza po prestonici Letonije Rigi i njenoj okolini. Dovoljno je reći da je kompaktni urbani krosover, sa 3,75 metara dužine i troja vrata, prvi takve vrste na tržištu, a dolazi sa kvalitetima koji mu gotovo garantuju uspeh.

Asimetrija... Belo i crveno Svetlo
Asimetrija... Belo i crveno Svetlo

Svaki je drugačijiTačnije, mališa nas je tokom dvodnevne test-ture impresionirao, te možemo reći da je „roks“ trenutno najnaprednije i najatraktivnije gradsko vozilo.U tome mu najviše pomažu fantastičan dizajn i terenski stilski elementi na karoseriji, koji doprinose tome da izgleda robusno. „Roks“ ima toliko kombinacija boja, spolja i unutra, te s pravom nosi epitet šampiona individualnosti. U ovoj test-vožnji učestvovalo ječak 40 vozila i nijedno izgledom nije bilo isto! Takođe, klirens je povećan za 15 mm u odnosu na običan „adam“, pa je odstojanje od tla 14 centimetara. „Roks“ ima i odličnim platneni krov „sving top“, koji se otvara za samo pet sekundi do brzine od čak 140 km/h.Priču zaokružuje vrhunski „ekotek“ turbotrocilindraš 1,0sa 115 KS, koji smo imali priliku da isprobamo. Motor je potpuno nov, urađen je od aluminijuma i doveden je do perfekcije kad su kultivisanost rada i izolacija u pitanju. Ubedljiv je i na planu štedljivosti i performansi.

Idealno... Debeo krug Upravljača
Idealno... Debeo krug Upravljača

Ubedljiv preko rupaUparen je s potpuno novim menjačem od šest brzina, koji je težak svega 40 kg, i koji radi savršeno precizno i lagano, kao i „mesnati“ volan, pa je vožnja „roksa“ istinsko uživanje. Prijatno nas je iznenadilo i ponašanje u vožnji, tačnije njegov suptilan odnos prema rupama i neravninama na putu, koje, s obzirom na veličinu, veoma uspešno savladava.

BogatoOPREMA ZA KLASU ISPREDNovi „roks“ se hvali i odličnom opremom, a testirani model imao je, između ostalog, automatski klima-uređaj, sistem za automatsko parkiranje, parking senzore, „Opelov“ odlični multimedijalni „intelilink“ sistem sa sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir (koji omogućava potpunu povezanost automobila i pametnih telefona sa Android i „Epl“ iOS sistemima), kožna sedišta, platneni krov, grejače sedišta i volana, ESP sistem poslednje generacije, sistem za nadzor mrtvog ugla na retrovizorima, start/stop sistem, „siti mod“ za ultralako okretanje volana prilikom parkiranja i još mnogo toga.MotoriOD 70 DO 115 KSPored 1.0 „ekotek“ sa 115 KS, „Opel“ je spremio i slabiju verziju sa 90 „konja“. Kupcima su na raspolaganju i četvorocilindrični 1.2 „ekofleks“ sa 70 KS, kao i 1.4 „ekofleks“ sa 87 i 100 KS (130 Nm), svi upareni s manuelnim menjačem od pet brzina.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track