PREMIJERA: Don Žuan prikazan kroz erotiku i ples

Novi pozorišni komad Bitef teatra iz beograda

Pop kultura -
Priča o legendarnom ljubavniku nastala u saradnji Srbije, Hrvatske i Crne Gore, a muziku je napisao Darko Rundek

U Budvi je sinoć u okviru festivala Grad teatar premijerno izvedena nova plesna predstava Bitef teatra „Don Žuan“.Priča o legendarnom ljubavniku prikazana je kroz erotiku i ples uz originalnu muziku Darka Rundeka. Projekat je nastao kao plod saradnje tri zemlje Crne Gore, Srbije i Hrvatske i uz podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije i Sekretarijata za kulturu Grada Beograda, Ministarstva kulture Republike Hrvatske i Gradskog ureda za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba. Koreografski poduhvat Maše Kolar nakon Budve će biti izveden 23. jula na festivalu Riječke letnje noći, dok se beogradska premijera očekuje u oktobru.

Inspirisan... Darko Rundek
Inspirisan... Darko Rundek

Šarmantno opasno- Ne može se sa sigurnošću tvrditi kakav je bio Don Žuan, niti kakav je to čovek danas i kakav će to čovek biti. Sredina ga obeležava, boji, profilira i osuđuje. Društvo ga stavlja na presto, daje mu osobine prestupnika, grešnika i daje mu ovlašćenje da radi ono što on radi, a to radi najbolje. On je sposoban, arogantan, lud, topao, blizak, a opet nagao i nasilan i još uz to šarmantno opasan. Ko može tom jeziku ljubavi odoleti i ko uspeva tom jeziku osvajanja reći ne - pita se Maša Kolar.U komadu igraju članovi Bitef dens kompanije Ana Ignjatović Zagorac, Dejan Kolarov, Ivana Savić Jacić, Milica Pisić, Miloš Isailović i Rikardo Horhe Kampos Freire.Uspešna karijeraOsnivač grupe Haustor Darko Rundek, što je manje poznato, diplomirao je režiju na Akademiji dramskih umetnosti u Zagrebu. Prvenstveno radi muziku za film i pozorište, ali i dalje svira, snima i nastupa s bendom Rundek kargo orkestar.(Lj. R.)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja