Premijera: Karlove Vari dočekale Džeksonov spomenik

Prikazan novi film Darka Lungulova

Pop kultura -
Tokom projekcije u sali se uglavnom čuo smeh, a gledaoci su dugim aplauzom pozdravili ekipu u kojoj su bili i Nataša Tapušković i Dragan Bjelogrlić

Film reditelja i scenariste Darka Lungulova „Spomenik Majklu Džeksonu“ preksinoć je doživeo svetsku premijeru na filmskom festivalu u Karlovim Varima u okviru takmičarskog programa Istočno od zapada.Publika u sali stare zgrade pozorišta odlično je prihvatila priču inspirisanu snom ljudi iz jedne varošice da podignu spomenik kralju popa i tako svoje mesto učine primamljivom turističkom destinacijom. Tokom projekcije u sali se uglavnom čuo smeh, a na poklonu je ekipa filma, koju su činili Darko Lungulov, glumci Nataša Tapušković i Dragan Bjelogrlić, producent Snežana Penev i koproducenti Feliks Ajzele iz Nemačke i Ognjen Antov iz Makedonije, dočekana ovacijama.- Izuzetno sam zadovoljan divnom reakcijom publike. Gledaoci su jednostavno disali s filmom i pratili svaku promenu nijanse, sjajno su reagovali na sprski humor. Nisam mogao da poželim bolju premijeru i reakciju i stvarno smo i glumci Nataša Tapušković i Dragan Bjelogrlić i producent Snežana Penev i ja presrećni što je film počeo svoj festivalski život na ovako divan način - kaže Lungulov.Sinoć je na programu bila još jedna projekcija, posle koje je ekipa odgovarala na pitanja publike.Film „Spomenik Majklu Džeksonu“ biće prikazan i 22. jula na Pulskom festivalu u selekciji hrvatskog dugometražnog filma, s obzirom na to da je reč o srpsko-hrvatsko-makedonsko-nemačkoj koprodukciji. Domaća premijera i bioskopska distribucija planirani su za oktobar. U filmu igraju i Boris Milivojević, Mirjana Karanović, Ljuba Bandović, Toni Mihajlovski i Branislav Trifunović.Drugi srpski film „Varvari“, debitantsko ostvaranje talentovanog reditelja i scenariste mlađe generacije Ivana Ikića, takođe je prikazan u Karlovim Varima i dopao se mlađoj publici.

Sjajna podela... Boris Milivojević i Ljuba Bandović

Prve kritikeTOPLA LJUDSKA PRIČAU utorak je u magazinu Cine Europe objavljena kritika o ovom filmu.- Priča ispričana na klasičan način, kako ju je Lungulov ispričao, pravi je izbor za ovu dirljivu i iskreno smešnu mračnu komediju. Glumačka podela funkcioniše savršeno, oseća se jaka hemija između nekoliko glavnih junaka, što je bilo nemoguće predvideti čak i za najiskusnijeg „kasting direktora“... „Spomenik Majklu Džeksonu“ je film vrhunskog kvaliteta, topla priča koja bi trebalo da prođe jednako dobro kako na festivalima tako i kod bioskopskih gledalaca - stoji u kritici.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja