Studentkinja (25) osmislila obeležja Er Srbije
Foto: Rts

Dizajn za novi srpski brend

Studentkinja (25) osmislila obeležja Er Srbije

InfoBiz -
Nacionalna aviokompanija Srbije, sa istorijom dugom 86 godina, sada ima nov vizuelni identitet - korporativni logotip, znak i redizajniranu trobojku. Na vertikalnom krilu repa aviona nalaziće se stilizovani dvoglavi orao

Nacionalna aviokompanija Srbije dobila je danas novo ime, Er Srbija, i nova obeležja, a dizajn za novi srpski brend osmislila je studentkinja grafičkog dizajna, Tamara Maksimović, iz Novog Sada.Novi brend će nositi ime zemlje i crvenu, plavu i belu boju nacionalne zastave Srbije iz Beograda u svet, rečeno je danas, nakon potpisivanja sporazuma o strateškom partnerstvu Etihada i Jat ervejza, koji je promenio ime u Er Srbija.Nacionalna aviokompanija Srbije, sa istorijom dugom 86 godina, sada ima nov vizuelni identitet - korporativni logotip, znak i redizajniranu trobojku. Na vertikalnom krilu repa aviona nalaziće se stilizovani dvoglavi orao. Na završetku studija od dvadestpetogodišnje Tamare je traženo da uradi portfolio dizajna brendova preduzeća po svom izboru. “Želela sam veliki projekat, nešto sa dosta detalja i primena”, rekla je Tamara, dodajući da se opredelila za Jat ervejz. Jat je otkrio Tamarin portfolio na veb-sajtu za grafički dizajn i angažovao je da dizajnira novi brend Er Srbija. “Dizajn Jat ervejza je potekao iz bivše Jugoslavije. Želela sam da ga osvežim i učinim ga srpskim. Ovo je veoma uzbudljivo. Kada vidim dizajn sada, ponosna sam na njega”, kazala je Maksimovićeva.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track